Ce este CTR (Rate de clic)?

Scurt pentru rata de clic, CTR reprezintă numărul de clicuri obținute de o reclamă, împărțit prin afișările anunțului. Este un instrument important în măsurarea succesului unei campanii de publicitate online. Atunci când un agent de publicitate prezintă un anunț către utilizator (într-o pagină web, într-un e-mail sau într-o aplicație), această prezentare este menționată ca o afișare. Apoi, dacă utilizatorul interacționează cu anunțul dând clic pe el, acesta este adus pe site-ul web al agentului de publicitate - acest lucru se numește "clic" prin publicitate.

Rata de clic este calculată ca număr de clicuri împărțită la numărul de afișări. Pentru a exprima acest număr ca procent, înmulțiți-l cu o sută. De exemplu, dacă o pagină avea 3838 de afișări și 31 de clicuri, aceasta ar avea o CTR rotunjită de 0, 81% ((31 / 3, 838) * 100 = 0, 807 sau 0, 81%).

Publicitate, abrevieri pe calculator, CPC, termeni SEO